Jag älskar mina vänner

Hej bloggen, funderar på att börja om att blogga nu, tycker jag känner mej redo nu efter allt som hände. Just nu sitter jag i en lastbil, är påväg till gävle. Vi ska sova i en lägenhet med nån till som pappa känner som är jättesnäll. Vi är snart framme och då ska jag då gå och lägga mej direkt, är trött som bara den, vi kommer typ vara framme vid tolv nån gång, sen ska vi upp nio på morgon, ta en buss till valbo köpcenter, ska prova kläder i massor:]! Tyvärr har jag no money så kan inte köpa nått, men kolla kan man ju alltid göra. Vi ska äta lunch med min faster och min lillkusin, kommer säkert bli superbra. Skriver från mobilen så de blir ingen bild idag, ska börja ta bilder och lägga in dom, och skriva oftare så ni vet att jag faktiskt har ett liv. Puss på er alla underbara människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0