Would you know my name if i saw you in heaven ?

Jag ska sanrt gå och lägga mej tror jag, hjärnan håller på att kola och ögonen slockna. Men ni måste bara få veta en sak...
Min mobil ha känslor för Ad;$ Mer behöver ni inte veta men nu vet ni då att min mobil ha känslor för Ad, hihi;$
Men iaf, imorn ska jag vara me Issa, hon e ju i bure så de passar u, men vi kanske kan dra te hamn också, frågade faktsikt Ad om han kunde vara me oss imorrn men vi se ju hur de blir:] Sitter och lyssnar på musik nu som gör mej helt pumsig i luvan så måste släcka lampan och krypa ner under täcket nu:] godnatt älsklingar, pussen;*

♥A
drian
Rosendahl.
♥P
ierreRosendahl.
♥NiicklasNilsson.
♥MiikaelaFahlqvist
.
♥FeliciaBurman.
♥PaulineEdlund.
♥EmmaEdlund.

Tack för att ni finns.
Jag vet inte vad jag skulle ta me till utan er.
Älskar(L)

Kommentarer
Postat av: emma

finns hära för dej så du vet ! :*

2010-05-22 @ 22:53:16
URL: http://emmaaeedlund.blogg.se/
Postat av: miickan:*

sv: hon brukar skirva med min blogg men det är hon som skiver kommentaren:*

2010-05-23 @ 11:52:45
URL: http://busmiickan.blogg.se/
Postat av: Pauliina :)

Finna Här För Dig GUMMAN!

DU är det tredje MIRAKLET för mig. älskar dig syster :* <3

2010-05-23 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0