What can I say

Igår va jag me Sonny, vi såg film typ hela tiden fast han snodde min mobil flera gånger, fast jag märkte liksom inget...märkte de kankse efter 5 min tro jag. Jag e lite efter, I know, taskiiit att mobbas så komentera inte de, komentera min blogg ist:D? Sen höll jag på att somna men då kom ju såklart pappa och skulle hämta mej, skitkul, Näe. Haha sen våga inte Sonny följa me ner för han tyckte att pappa va läskig, söööt. Sen så bråka vi om en hårig kudde också...fast eftersom han e så jävla stark fick han alltid de, "bete dej" ;$ Förlåt. Jag ha sämst humor så jag skratta typ åt allt, sen så vart jag typ nerdrogad, eller jag va trött men de såg ut som att jag va drogad kan jag lova, jag fatta typ inte vad han sa sen svara jag på nått helt annat men aja...så de kan gå ;P haha, men skola morn då, tagga? Asså taxin ska egentligen komma 10 i åtta men den kommer ju ffs halv, jag hinner seriöst inte ens fika, men jag måste kliva kring 6 nån gång om jag ska hinna fixa mej och se till så att syrran e uppe när jag far, sen blir de typ panik att skynda sej te taxin för jag märke aldrig när den kommer. Hmm...ska dra och hämta Melinda i gamla falmark hos Sandra, eller inte jag då, men jag ska me. MUUUSSSIIIIK ni vet, jag lever på de. Justde...vi såg en film som hette "Trick Or Treat" elelr hur de nu stavas, jag ha fobi för clowner så de va typ läskigt, sen fannsde ju en docka me, men jag ska inte nämna vfr jag drog upp de, men de va ju liksom gulligt vännen ;D Näe men ska dra, hade, pussen;*

Kommentarer
Postat av: adaam

intemke,sjdÅ? :D

2010-05-02 @ 18:54:07
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0