Because when I arrive, I iI'll bring the fire

Va hos Josse igår, eller jag sov där. Men först firade vi min farfar som fyllde 65, grattis. Efter de så drog jag och Josse te byn och köpte godis fast allt vart typ över. Men min syrra följde me upp te henne och lånade ngr filmer sen kollade vi i skolkatalogen och då visade jag min klass på örjan för henne och min syrra, Josse kände tydligen ngr där så de va ju kul. Men iaf, sen när Melinda drog så såg vi natt på museet, asså ettan, fast jag somna typ astidigt :S före tolv ffs. aja, imorse så hann vi typ bara vakna sen så skulle josse fara och dansa, men jag kunde inte följa me för jag måste plugga te proven på tisda och onsda, liksom inte kul. Menmen...näe men nu ska jag dra, pussen;*




HAHA INTE NU BILD, MEN SAKNA PIERCINGEN ! ;(;(;(;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0