I sad that I can't hold on

Asså shiiit va dålig uppdatering jag ha nu, måste skärpa mej, de skrev jag ifs i förra inlägget (a) Men iaf, igår va jag me Sonny och Emelie, vi skulle egentligen vara me Pierre men han fick vi inte tag på så de blev inte...sen vi 9 så drog Emelie men jag vägrade fara hem så tidigt så då ringde jag mamma och sa att jag skulle sova där och hon sa att de gick bra, men sen ringde pappa och då fick jag plösligt inte för mamma myta om saker, fan för henne. Iaf, vi såg typ på en film sen så prata vi bara, sen de efetr att Emelie drog så skulle vi se saw men de vart drygt så vi stängde av filmen sen så försökte han ta min mobil som vanligt, HAHHAHHAHAH. Sen när jag skulle ham så tabba jag mej ju som vanligt...på deras trapp därute så råka jag sparka ut en kruka me typ småsten i och de va lagomt pinsamt, sen sa jag te pappa att jag måste plocka upp de, tror ni inte han dampa på mej och börja svära åt mej,...jo. Så då fick jag inte göra de för pappa så jag ha typ världens skuldkänslor just nu, och jag kan ju liksom inte bara fara dit nu och plocka upp de heller...asså shiiit. Men ska nog dra nu, ska försöka blogga mer ofta, men först en fråga.


VAD VILL NI SE MER I MIN BLOGG?

Pussen;*



Saknar brudarna*;*;*;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0