Everybody needs inspiration.

Asså shiiit, förlåt för den urdåliga uppdateringen, får ta och slärpa mej lite nu, men igår så stanna jag kvar efetr skolan och va me Sonny så kunde inte blogga, vad gjorde vi då? Typ såg film som vanligt, skratta, prata osv. Sen så vågade han ju inte träffa mina föräldrar, de e typ ändå gulligt om man tänker efter. Sen slog stackarn i huvve i taket;$ haha förlåt att jag skratta åt dej vännen:$ Sen idag så skulle jag egentligen på praso men då hade Josse s råka säga fel tid te mej så jag han inte med bussen så jag å väl fara dit nån annan gång me nån hoppas jag, och du josse, de gör inget vännen, de löser sej, inga skuldkänslor nu. Men då gick jag te bureskolan ist och fina reaktioner man fick då..."VA GÖR DU HÄR !?!??!" haha sen typ " AHHH HEEEJ!!!" Hellre sånna, sen när jag såg en person så vart jag bara deprimerad, moget att snacka skit om mej, säg sakerna bara rätt upp i mitt fejs jävla idiot. Haha förlåt, sen idag så va jag me josse och vi gjorde pizza och typ smothii osv, sen lyssna vi på musik och prata, påtal omde, jag prata bara om en sak hela tiden, lite småkul(a) näe men ska dra nu, pussen, kom ihåg, följ min blogg ;$



Lagomt gammal bild (A)

Pussen;*

Kommentarer
Postat av: [email protected]

du e söt gumman!<3

2010-05-06 @ 20:04:33
URL: http://busfaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0