I miss how it fells when we touch

Har verklgien inte haft lust att blogga, funderar på att lägga ner bloggen ett tag eller ha en bloggpaus. Vad tycker ni ? Lägga ner bloggen eller bloggpaus ? va ärliga. Iaf, igår så va jag på skumdisco me Fia, Niicklas, Miickan, Ida, Emma, Paow, Emelie, Emelia, Sonny, Celeste och Bultaz. Eller jag va som inte me dom hela tiden men man springer ju som omkring och e me alla som man känner, de ägde. Fast de va inte så mke skum först, sen mot slutet av kvällen vartt de mer skum men då förfrös jag så då pallade jag inte gå in i skummet:] Men iaf, Jag, Emelia och Fia hitta balonger som vi gick rutn och slog folk me, hoppas ingen vart sur eller så, hehe:] Sen när jag och Fia satt i gh rumemt så kom Sonny och tog min balong, sen när jag skulle ta den så sprängdes den, inte kul, inte alls kul:( Sen tvinga Sonny såklart mej att göra nån min som han typ älskar, sen gjorde jag den, och då skulle jag vist visa bultaz och alla andra som va där, asså pinsamt;$ men de gjorde jag inte, men ska dra te farmor och mormor nu, pussen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0