Just like a papercut

Dålig uppdatering....men ha haft mke att tänka på nu på sista tiden så de ha inte blivit nå bloggande på ett tag, ha varit i hamn för de mesta me Miickan, Niicklas, Emma, Paow, Ad, Pierre och Issa typ, så de ha inte funnits tid te nån blogg:] iaf, va nyss ute och körde moppe, vinglig säger jag bara, men de blir bättre, jag lovar, längtar tills jag få köra...typ ett helt jävla år kvar, suuuug! Hm...joo, när jag va me Issa, Miickan och Niicklas så tog jag en bild på Niicklas och Miickan som kommer lite senare:] Bara för söta, glöm aldrig bort att jag älskar er;*
Hmm....vad mer ska man skriva då...allt jag ha gjort e typ att ha vart i hamn 24/7 me kompisar och spårat :D
Justjaa, jag ha ju varit på kåken också, va me Niickas, Miickan, Paow, Pierre och Ad, de ägde, fast jag va typ mest me Ad och Paow tror jag, drog jämt ut Ad och ngr till för de va inge kul att va inne ;$ Sen på morron kring typ...4- 5 så måde jag asdåligt så jag höll typ på att spy ngr ggr, de va safucking pinsamt :O haha, sov bara 1 och 1 halv timme sen skulle jag te pite, HAHAH de va ganska gulligt, för jag sa te Niicklas typ 5 min före jag for, jag ba "jag ska typ dra snart" och han ba " okej" sen drog jag efter typ 5 min, då sa jag " hejjdåå Niicklas" då hade vännen somnat;] gulligt värre:] men nu lagga de loss och de gå inte lägga in bild så i få bilden i nästa inlägg;*
Pussen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0