With their tanks and their bombs, and their bombs and their guns.

Dålig uppdatering, jag vet, men jag måste verkligen försöka skärpa mej nu, men anledningen till att jag inte ha bloggat är för att jag inte ha haft tid :) Skolan, kompisar och sen ha de varit så bra väder så jag palla inte sitta vid datorn då. Iaf, igår for jag te kåken och när jag kom dit så va jag me Fia och Niicklas typ, sen så drog jag och fia te tempo tror jag de var, hehe, men iaf, jag köpte söta björnar och hon marsipan, sen så va jag utan skor som vanligt. Men iaf, när vi kom tebax te kåken så kom Pierre och Ad, sen så såg jag att Paow, Miickan och Emma kom så jag fick typ panik och sprang te dom och gav dom världens kram, sen ad ba "hur känner ni varann!?" eller de lät då som om han menade så, men jag vet inte riktigt:] Men iaf, sen så gick vi in och typ spåra lite grann kanske, PAOW OCH HENNES LYCKOSPARKAR, hahaha:] sen lite senare mot kvällen så va jag mest me Miickan, Paow, Emma, Niicklas och Ad, och d¨spåra vi inte lite, fast jag, Emma och Paow ville typ alltid ut, sen så drog jag alltid ut Ad också, asså han e stark :O han orka fan bära mej, fast de va läskigt, jag trodde seriöst att han skulle swimma för at jag är så jävla tung men tydligen inte:] Hmm...sen så drack jag mina monster, fast inte alla på samma gång, jag vart beeeng kan jag lova, fråga...fråga ingen, men jag vart de iaf. Sen Miickan också, och nog alla andra också, de fanns typ bara pk och monster överallt på kåken sen, haha, asså jag typ skratta åt inget. Justjaa, Fia, jag, Paow, Emelie, Emma, Niicklas och Miickan gick te en lekpark typ krin tie, och då skulle jag åka på Paow's rygg och de gick bra först, tills jag tappade mobilen och hon böjde sej ner för att ta upp den, då luta jag lite förlångt fram och då for vi bägge ner i gräset:] Emma skratta asmke åt oss:] Hon som ramla i en annan lekpark:] Men iaf, sen på kvällen börja jag må ganska dåligt, för mke monster anttar jag, men iaf, bortsett från de, när vi skulle sova så prata typ vi alla så man kunde typ inte sova, man ville men ändå inte, men de e kul att prata typ ;$  Btw Niicklas...jag sa ju att jag e jävligt kramgo jag me;$ du ha fått KONKURENS...eller hur de nu stavas ;$ Men ska dra, pussen;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0