I never thought that I'd fall apart

Kom just hem från skolan, taxon kom typ 2 idag och då skulle tydligen inte Issa me, hallå, hon bo ju också i bure nu, hon skulle me taxin som kom 5 min senare, men asså hallå? Aja, inte mitt problem, iaf, skolan va ju som vanligt dryg men ändå kul och träffa kompisarna såklart. Sen idag på gympan så skulle vi egentligen sprina 1,7 km men de blev inte eftersom spåret va ty gjort av vatten ;$ skulle ändå inte ha varit me, vissa vet vfr, vissa inte. Men iaf, idag ska jag nog försöka plugga på fysiken och sen kankse dra te hamn, fast mest troligt inte, idag sa ovanligt många hej te mej, typ askul ändå (a) Asså jag vet inte vad jag ska skrva, de blir typ bara slarvinlägg, aldrig några seriöst så säg mej nu...Vad vill ni se mer i min blogg ?? Skulle verkligen uppskatta om ni kunde ge mej förslag :) Btw, ska nog ta hål i tungan snart, säg inget te mia föräldrar (A) SHYYYYYYYYYYY. Näe men ska dra nu, pussen ;*


Kommentarer
Postat av: sandra :]

sv:oki jag väljer nåra sen lägger jag ut ett album på apa som du kan ta av

2010-05-18 @ 18:01:24
URL: http://skitsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0