Don't leave me alone bby.

Dålig uppdatering, shiiiet, måste skärpa mej. Men iaf, jag drog te gävle i torsdags, kom hem imorse vid töp 4. Pappa kör ju lastbil så jag följde me. Först när vi kom dit så åt vi sen gick vi och la oss, efter de, elelr efter de att vi vakna så orkaaa jag bara inte fixa mej så jag drog ner te centrum med håret åt alla håll och sminket va utsmetat...väldigt fin man kände sej då =P Hahah näe men iaf, jag köpte typ ett par sockar för dom va söta, sen 2 taits sen hade jag inte råd me nåt mer för jag hade bara 140 kr (a) Hmm...idag blir de väl att plugga te fysiken eftersom jag ville ha omprov på de, de gick liksom inge bra =] näe, men ikv så kommer Asle hit tror jag, pappas kompis, vi ska töp grilla om de e bra väder sen ska dom nog dricka också...de sug. Ta mej bort. Hatar att va hemma när mina föräldrar dricker, vill bara bort bort bort, låter emo men de e asjobbigt. Jag vill bara ha nån hos mej, just då. Elelr att jag drar från bure te nån men de gå ju inte...aja....life is unfear. Ringde runt igår men ingen kunde så jag få stå ut me de, visst, de finns dom som ha de värre, tex att deras föräldrar dricker jämnt....jag förstår inte hur ni känner er men jag blir ju rädd och tycker de e asjobbgt då mina föräldrar dricker en kväll så tänk då dom andra...nee urch. Men ska dra, pussen;*


Kommentarer
Postat av: josefin

hej gumman:)<3

nu kände jag verkligen att jag måste kolla din blogg igen det var typ evigheter sen...känns det som iaf;)

gud vad söt heather du har gjort förresten!!(A)

måste va med dej snart hör av dej nån dag om du har tråkigt o inte jag gör det;):)<3

ps:vet int hut heather stavas men du fattar väl vad jag menar;)

2010-05-17 @ 21:45:07
URL: http://klasscare.blogg.se/
Postat av: sandra :]

sv:asso mika tror du att du kanske kan gö en ny header till mej mamma gillar inte den dära texten o jag kan fixa en bild på mej o melinda eller ba mej för alla andra blir typ sura :/ eller om jag gör en så kan du fixa till den snyggare :D<3<3

2010-05-17 @ 23:10:02
URL: http://skitsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0