Please don't leave me

Ska snart gå och försöka fika, ha inte ätit nått idag för min kropp tillåter inte de så vi får se hur de går. Sen ska jag borsta tänderna, leta kläder inför imorn om jag inte ha samma kläder som idag, vi få se, sen ska jag se en film sen sova. Asså är de bara jag som inte tycker om att sova själv, jag bli typ asdeprimerad på kvällen, men jag tror de beror på allt som händer men iaf, min största rädsa är att bli övergiver, helt bortglömd, få uppleva allt igen, kommer inte orka de. Alla vet hur de känns att bli sviken, förlora en kompis, bara få uppleva smärta helt enkelt. Eller hur dåligt man mår om man saknar nån som man inte kan få tag på som sviker en....de känns i hjärtat även om dom inte tror de. Jag saknar dej faktiskt, trots att jag ser dej varje dag, men de hjälper inte, jag saknar dej bara mer ch mer. Nån gång måste allt komma fram, du måste få veta, väldigt snart, jag vill inte hålla de inne längre. Minnerna, skrattet, dom gångerna vi bara prata, om allt men ändå inget. Vet inte hur vi lyckades men jag saknar dej vännen. Men nu ska jag dra och försöka sova, kommer aldrig gå, sen ha jag inga penagr så kan inte ringa heller. Typiskt mej. Pussen;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0