palla.

ÄR DU ...
(just nu)


[] jätte glad
[] kär
[] glad
[] trött
[x] vild
[] lugn
[] nervös
[] uttråkad
[x] irriterad
[x] ledsen
[x] besviken
[x] arg

[] sjuk
[] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad

[] olyckligt kär

någon som förstår dig: Sonny, Josse, Emelie.
någon som du saknar: En person </3.
någon som du längtar efter: en person </3.
någon som du hatar: tänk inte säga.
vem kramade dig senast: Sonny.

vem pussade dig senast: Bästavännen Emelie.
vem ringde dig senast: Pappa.
vem ringde du senast: Mamma.
vem var hos dig senast: Emelie.
vem var du hemma hos senast: Sonny.

har du några kärleksproblem: mjo.
har du ätit något idag: nope.
har du pratat med någon idag: yexbox.
har du gråtit idag: Ojah.
har du skrattat idag: Nope.

Jag:

Är singel: mjo.

Saknar någon just nu: Ojah.
Är rädd för att bli övergiven: Mjo.
Svär ofta: för ofta.
Sjunger i duschen: beror på vilket humör jag e på.
Är en morgonperson: onej.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: såklart.
Är kär i kärleken: what?
Skrattar åt mina egna skämt: hehe...oftast:]
Vill ha barn: inte nu.

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Hell yeah, hela mig.

Har du:

Glasögon/linser: nope.
Piercingar: 5, ska ta hål i läppen igen.
Syskon: Simon, Robin och Melinda.
Pojk/flickvän: nope.
Jobb: åh aldrig.
För många vänner: de kan man inte ha?
Rymt hemifrån: Ojah!
Färgat håret: Jaa.
Bra självförtroende: HHAHAHAHHA onej.
Dagens skämt: att jag ens palla göra dehär.
Sagt "jag älskar dig" till någon: mm.
Varit kär: yesyes.
Dumpat någon: mjo.

Gjort något olagligt: men jaa.
Brutit ett ben: nope.
Tappat bort mig i min hemstad: HAHAHAHA JAAA.
Sett en fallande stjärna och önskat: mjoo.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: HAHAHA OJAH !

Brukar du:

Titta dej själv i spegeln: haha ofc ?
Ha ångest: oftast.
Klä dig i svart: jaa ?
Lita på folk: beror på.

Senaste personen som:

Sov i din säng:
jag.

Fick dig att gråta: många.
Du delade en dricka med: minns inte.
Skrek på dig: vill inte säga.
Du fick sms från: Jerry.




Kommentarer
Postat av: Hannah

okeej<3



haha ojaah:]<3

2010-05-08 @ 14:53:36
URL: http://suicideblossomchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0