My world is falling apart.

Sitter på skolan nu och bloggar från mobilen, har t annat att göra, precis som igår, Btw, jag tror inte att jag va mej själv igår på kvällen, kändes lite konstigt, upptäckte att jag hade råka skicka ett sms te sonny där de stod en sak som jag inte ens minns att jag skicka, jättekonstigt. Men iaf, idag ska jag nog sluta 3 ist för 20 i 4 för jag ska på möte i stan, Yey, eller så inte. Menmen, sånt e livet. Jaå- justde. Sen igår på vägen hem från hamn så gick jag och emelie i sockar, Asså inte te bure från hamn men från typ linus te örjanshallen, de vart kallt om mina fossingar och nu ha jag ont dom också, Näe men dehär kostar pengar så ska sluta nu, pussen;*

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

sv: det är bara äckligt :$



btw, gullig header!<3

2010-05-10 @ 13:46:50
URL: http://emelieda.blogg.se/
Postat av: E m e l i e

HAHAHAHA fossingar...

sött...<3

2010-05-10 @ 13:48:49
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0