Little things hurt so much

Dålig uppdatering jag vet, men iaf, i förrgår va jag me Issa och Emelie, vi cykla te hamn och va me Paow, Emma och Miickan, spårat säger jag bara, hinner inte skriva mke nu för taxin kommer snart, men iaf, vi drog te kurjan eller vad de nu heter och då spåra de typ asmke, jag fick typ kramp i magen för att jag skratta så mke, sen när vi skulle hem och jag krama Miickan så knaka min nacke;$ HAHaAHAH fan va vi skratta åt de. Sen igår va jag och Emelie i hamn, då va vi me Pontus och sen kom Elias, de va kul, jag bo typ i hamn nu, palla aldrig va i bure längre men bure sug, de e nog inte bara jag som tycker de. "MEN ERU SKUM ELLER!? HAHAHA, förlåt pontus:] Sen i förrförrgår? Iaf, då va jag och Emelie också i hamn och då va vi me Nicklas, Miickan, Emma, och Paow och vi drog te skateboardsaken, och där va nån Adam, sen Hugo, typ jesper tror jag hen hette och sen nån till som jag inte minns va han hette men han ägde då på att trixa me cykeln, men nu ska jag dra, pussen;*
Ingen bild idag(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0