Its true that time is flying by to fast...

Vakna imorse kring 5 och mådda inte bra menj ag trodde de skulle gå över vid typ...6 men de hade de inte så då vart jag hemma idag, inte bra. Missar ett läxförhör idag och slöjden..typiskt. Men vad kan man göra? Inget. Asså mitt huvve värker asmke men de går nog över snart. Btw, jag ha ju bytt nummer nu så jag kommer inte svara på era sms om ni skickar de till mitt gamla nummer, och jag ha bara gett ut de till dom som jag verkligen kan lita på, sen råka jag radera ett nummer som jag skulle ge ut de till, Fanny. Asså shiiit, men du få de sen, jag lovar. Btw, grattis i efterskott, hade ju inte ditt nummer så kunde inte smsa eller ringa och säga grattis ;O Menmen, jag lyssna på musik som vanligt, och en fråga bara, e de normalt at sakna en person så otroligt mke att man liksom inte gör nått annat?
Aja, ska dra, pussen.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej gumman :D <3

vem saknar du? ;)<3

p.s kommentera min blogg? plz?? :] <3

2010-05-03 @ 18:11:21
URL: http://suicideblossomchild.blogg.se/
Postat av: amanda

Ahaa.. nu fattar jag varför du dissar sms! Men hör av dej snart, har typ massor med tid just nu, tänkte att vi kunde hitta på nått? :)

2010-05-03 @ 19:10:44
URL: http://lillamanda.devote.se
Postat av: [email protected]

aaw va söt du e!:*

här e mitt nummer, 0768476147

2010-05-06 @ 15:45:29
URL: http://busfaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0