I'm on the high way to hell

Vakna kring fem imorse och kände mej verkligen inte pigg, inte för att jag e de nu heller, huvve liksom ba dunka och jag se dubbelt och allt så borde egentligen inte sitta vid datorn men nu gör jag de. Jag palla inte vara ´hemma för de finns inget att göra, bokstavligt talat inget, hallå, jag bo i bure, som suger. Aja, blir nog inte att stanna i hamn idag, ha ingen att va me, men vi få ju se om de ändras under dan, men de tror jag inte, sen vet jag inte om ja orkarheller men vi ser ju. På engelska se vi en film som heter sjätte sinnet, den e asbra, ha sett den förut men jag upplever så många saker, eller asså, minnen kommer tillbaka te mej när jag se filmen så jag kommer säkert börja flänna, pinsamt värre. Hmm..va mer, joo jag skrier från syrrans dator nu, gjorde de igår också så om ni inte får nån bild så vet ni vfr. Men justjaa, förlåt om jag kommer se ut som om jag bodde på gatan idag på skolan, kommer typ vara asborta för jag e så trött och ha så mke att tänka på, sen mina kläder....typ rasta, svart linne och kofta, inte för att jag ha nått emot rasta då men de va typ aslänge sen jag hade på mej sånna på skolan för i bure vart man bara mobbad så fort man sa ordet rasta typ så jaa, tur att de inte är så på örjan. De e typ småläskigt på örjan för jag äter ju inte mat och jag vet aldrig vars jag ska gå då på lunchen, sen om de kommer nån ja inte känner så blir jag typ tyst och stum, fast asså,jag e egentligen inte så blyg som folk tror. Men jag ha aldrig nått vettit att säga så de e lika bra jag e tyst. Men joo, btw, jag ha slut gratis och ha inga pengar, tror jag kankse fyller på imorrn, vi få se, asså mina gratis tog slut för fort:( sen när jag bytte nummer så fick jag halebop hallå ist för vanliga halebop, och de sug, jag ha 3000 gratis sms, men jag ringer inte gratis te halebop, näe, nu ringer jag för 29 öre per minut te alla inom sverige osv, assåasså, de sug, menmen:) aja, nu ska jag dra, pussen;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0