I'm not gonna fly away from you

Hejsan, fölåt för den dåliga uppdateringen men jag ha inte fått sitta vid datorn på ett tag, men vfr behöver ni ju inte veta ;P BAD GIRL. eum, i förrgår gick jag och emelie te hamn, eller jaa, vi cykla lite också men jag gick mest, och emelie cykla mest, sen sura jag typ på henne när hon bara smsa hela tiden:] iaf, när vi kom fram så skulle vi vara me Anton och Hannah så vi gick te nån lekpark, men Emelie va så blyg så hon sa typ inget och satt bara tyst på kanten typ medan jag, Hannah och Anton försökte få henne te gungan där vi va men de gick ju...som de gick, INTE BRA. Men iaf, ikv så ska jag åka lastbil me pappa te jävle så smsa eller ring te mej gullungar;*
Iaf, ogår va jag me Sonny ett tag sen så va jag typ me Sonny och Bultaz innan mamma kom, och tror ni inte Sonny tar en sak av mej då...mjo, men inte mobilen, utan en sak jag hade i väskan, HAHAHAHAH ska inte säga vad men jag undra vad folk som gick förbi oss trodde, jag typ sprang och skrek släpp väskan som om han rånade mej typ ;$ Sen så skämde han ut mej inne på alba, ganska vanligt typ. Sen när mamma kom så jaa....sjönk jag genom jorden, jag hata att vara hemma, asfucking tråkigt och de e inte bra för mej heller. Men palla berätta vfr? Näe men ska dra nu, pussen;*



Btw, beställde tröjan för typ 4 dagar sen, och nu ha den kommit ;D

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

sv: men jag satt ju ändå i den ?

& vi var med dom ? :)<3

2010-05-13 @ 15:04:14
URL: http://emelieda.blogg.se/
Postat av: jocke

får man ta på dom?:]

2010-05-13 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0