I got to be strong

Vaknade väl kring 6 nån gång, vet inte varför, had bara en  konstig känsla av att de va nån mer i rummet, inte bara jag. De va asläskigt, faktiskt va de de, men vi lämnar de..vill bara glömma, *Mummel* Jag vakna, kolla mobilen, hade 4 sms, förlåt om jag dissa er men jag sov, inte bra, klockan va inte ens tolv :S Mamma för då kring halv tolv och hämta melinda i gamla falmark för hon hade hemlängtan, skulle egentligen sova hos sandra b men de vart ju inte då. Idag ska jag väl te hamn, bara föatt de e så roligt väder..eller så nej, suuuug. Men de blir nog bättre hoppas jag. Igår på skolan så fick vi sluta 40 min tidigare, bara härlig för dom som bo i hamn, jagfick ju vänta en  timme på taxin :O Men de va ganska kul, våran lärare Bosse ba "Jag tänkte vara extra snäll odag, ni får rita is för attläsa" alla ba" rita!" sen sa Bosse "Och ni som ha mke hemlängtan kan få sluta nu om ni vill" Då vart de då tomt i klassrummet på mindre än 5 sek xP Men hoppas ni ha de roligt i dehär fina soliga väder, *host* , btw, ibland känns livet inte enkelt, eller hur? Typ som när man saknar nån förfärligt mke,..



Jaa, jaggjorde den snabbt, ha de, pussen:*


Kommentarer
Postat av: adaam

HÅLL ME :)

2010-05-01 @ 14:40:44
URL: http://murvllz.blogg.se/
Postat av: adaam

håll me:D

2010-05-02 @ 18:48:32
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0