I do love yaa

Mådde inte bra imorse, orkade verkligen ingenting, ha bara för mke att tänka på. Men om pappa kommer hem i tid så kankse jag far te skolan vid lunch, skulle ju vara me Miickan, Issa, Paow och Emma idag så jag måste verkligen te skolan, fast jag orkar inte, men vem orka skolan :] ? Iaf, de ringdenån imorse som jag inte vet vem de är, eller jag svara inte, men jag svarar aldrig på dolt eller okända nummer, aldrig, man ska ha jävligt tur iaf. Hmm....igår så orientera jag, Fiia, Ad, Pierre, Niicklas och Robin lite, fast som vanligt så va de Fiia som tog alla kontroller, de e bara hon som kan me kartor, hehe ;$ Men sen drog jag och Fiia för vi skulle ta nån stämpel vid de stora vattentornet också för vi va inte me på badet, men sen så stannade vi vid taggbuskarna och förfalskade våra stämplar för Fiia visste hur dom såg ut så de va ganksa så kul. Men jag va lite frånvarande på skolan igår, men Fiia vet vfr, kunde inte hålle de inom mej så jag berätta för henne, men jag hatar att snacka om mina problem me mina kompisar fördom kankse tycker de är jobbigt, men varje gång jag säger de till dom så sägerdom alltid, "neeeeej! de är lungt, kommer alltid finnas härför dej! Vad som än händer!" de är jävligt gulligt, jag älskar er. Vi ses senare idag, ska dra nu, pussen;*



Snabb random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0