I can take you higher then this

Fråga mej inte varför men jag ha typ fått "let it rock" låten på hjärnan, kommer typ sjunga den 24/7, jag e på ett ovanligt glatt humör idag så gör men fan inte ledsen eller nått. Kommer sprar mina sms te ikväll då jag ska te jävle och då få ni smsa me mej, ni som ha mitt nummer, ni få gärna ringa också :D de skulle äga, De e bara 3 timmar kvar innan jag ska fara, jag kommer typ hem på lördag morron, sen ska jag verkligen springa och göra centrum ocäkert i hamn me pappa efter mej för han ha pengarna =P smart va ? Hoppas på att hitta nån tröja jag kan köpa, eller byxor, elelr bara nått :D Näe men ska dra nu, pussen ;*



btw, låten som sitter på hjärnan --> KLICKA HÄR <--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0