Försäkra dej alltid med sanningen.

Hehe ligger i sängen nu och skriver, ha inget att göra så skriver från mobilen, har varit inne på apberget ett litet tag också men jag fatta inget så jag skriver här nu. Idag så drog jag, malin och emelie te hamn och va me emil, linus och pontus. Spårat säger jag bara, men de va askul. Imorn blir de skola sen stan på möte, skitkul, eller fast nee. Sen på tisdag ha vi engelsprov och på onsdag ha vi fysikprov, fy, jag hata fysik, nån mer än jag som gör de? Ha Btw just valt kläder inför imorn, på skolan då, fast jag palla inte ens bry mej om de inte e snyggt, fast jag personligen tkr faktiskt att blå, gått och rosa e väldigt snyggt tsm, men de e ju ifs jag de. Gilla ni Btw min nya design? Orka hursomhelst ändå inte göra fy ny så den får duga. Men ska sova nu, ses imorn gullungar. Pussen;*

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

hahah de ägde,

vi måste fara dit snart igen! :]

2010-05-10 @ 13:49:50
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0