Pauley Perrette ♥

Sitter och lyssnar på musik, ha inge bättre för mej, vill smsa men jag ha inte min mobil här;$ Mamma tod den typ för att jag inte va snäll men jag kommer nog få igen den typ..kanske vid tre eller fyra, men ändå, jag bruka bombardera vissa personer med sms för dom e roliga att smsa me x] Fast typ ingen svara, de sug:( Men adam bruka svara, sen Emelie:] så de e bra, jag spåra alltid när jag smsa me dom xD Men iaf, ska nog se NCIS senare idag, jag avguda Pauley Perrette ( Abby) Hennes stil och hur hon är, hon e liksom så...speedad i NCIS, och hon är mer speedad irl:] Jag skulle göra allt för att få träffa henne!!

    
 

Pussen.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Abby!! hon äger asså!! :]

2010-03-23 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0