Thanks for the memories

Ha varit i skolan idag, mamma skulle riga rektorn mewn han får man ju typ aldrig tag på menmen, imorrn om hon inte får tag på han så kommer jag tvinga mamma te skolan så att hon och jag kan gå till skolan och prata me han. Jag slösade bort en hel timme på att vara på skolan efter de att vi hade slutat, men jag fick iallafall mitt skåp städat, inte dålig jag e, eller kanska joo, men inte jämnt hoppas jag. Men jag tänkte att de är lika bra jag städar nu än sen när jag ska bort? Eller vad tycker ni? Iaf, har suttit och gjort min läxa på tyskan nu, inte kul nån stans, vi skulle skriva lite kort om våran idol, min är Pauley Perrette, vem är eran:)? Btw, jag ha typ miljoners miljoner sår på armen, och nej, inte för att jag ha cutta mej, utan för att de sticker upp en dum skruv i vårat databord som verkar hata mej, den anfaller mej typ, de ta ont;$ Btw, jag behöver ett råd..ska jag köpa domhär skorna:)?



Fast jag ha inte pengar nu, men sen kanske, btw, jag beställa taitsen igår, superbra, de stod typ att de skulle ta 1 - 4 veckor innan dom skickades:( de sug, men så länge jag få dom så:)
Men ska nog dra nu, pussen:)

Kommentarer
Postat av: adaam

okej sant, vet filmen äg :D

2010-03-29 @ 23:13:16
URL: http://murvllz.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: kom nyss hem :D

btw, köp dom! :D<3

2010-03-31 @ 14:10:26
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0