never say never.

Ha praoa i veckan, ändå härligt att slippa skolan. Praoar hos pappa på dhl, praoa på kvällen, drygt men kul^^ Jag ha åkt med pappa i 2 dagar nu, va tänk att jag skulle vara hos mamma på kaplan och jag såg aldrig framemot de försän en vecka före praoen, men tro ni inte att hon sjukskriver sej då? Joo fan, klart hon gör, då vart lilla mikaela inte på bra humör, men de e kul att åka lastbil också så de gå hur bra som helst. Vi för te Lule och lastade av saker, mat egentligen och 2 pallar rasade och då va pappa inte glad men jag tycker de va kul att plocka upp allt som föll så jag hade kul, men de e jävligt jobbig när pappa e på dåligt humör och svär jämnt när de går fel menmen;$  aja, ska dra nu, kolla våran gemensamma blogg. klicka ♥HÄR♥



pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0