jordskalv

I tisdas så va de ju övernattning på skolan, kände verkligen inte för att fara dit nu när jag e så förkyld men de gick bra ändå. Iaf, vad gjorde vi allt mest, först va vi ute ett tag, alla spelade fotboll förutom jag och 4 till, så jag va social me Niicklas, Miickan, Pierre och Ad ett tag, ett ganska bra tag. Sen vart de limbo, haha, har inte kört de på 3 år tror jag, men jag och Emilia kom på delad anda och tredje plats, och Robin kom etta, så grattis te han! :) Sen så gick vi in och vid 10 så skulle alla vara me på olika stafetter, och då hände de en sak när alla satt på golvet. Alla levde om sen så hörde vi ba ensmäll men vi tänkte inte så mke på de, sen börja golvet och skolan skaka, och då vart alla knäpptysta och titta på varann och sprang te fönster, vet inte vad vi alla trodde men..sen fick jag ett sms från en kompis i kåga "kände du jordskalvet?" sen idag på nyheterna sa dom att även borta i Finland hade ngr kände de, de e ju iaf kul att de händer nått här omkring :) ! Hmm..jag va då me Neea och Amanda hela natten, sov inte en blund:] vi spåra asmke, jag typ gick omkring och sjöng  och prata för mej själv, PINSAAAAAMT. sen när jag gick in i cafeterian så satt typ alla killar där och snacka sen när jag kom in så vart de knäpptyst så jag gick därifrån lika snabbt som jag kom för jag kände mej utstirrad:] hihi de va typ kul:] och nu ha jag verkligen ingen röst kvar så ska dra nu, pussen;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0