And now I'm in pieces

Nu under sommaren så kommer jag nog inte skriva så mke för de kommer vara varmt och bra väder osv, då far man och badar och har kul, så jag kommer verkligen inte orka sitta vod datorn. Ha inte ens haft lust på länge att skriva på bloggen. Men iaf, jag ha varit i hamn för de mesta och då ha jag som vanligt varit me Miickan, Niicklas, Emma, Paow, Emelie, Fia, Hugo osv:) Sen ha vi ju haft tema vecka ockkså, i tisdags så cykla vi te vikfors tror jag de va, sen te sjöbo sen tbx te hamn och då va Hugo så snäll och va me mej efter de för att jag inte orkade fara hem, då for vi hem te Hugo och då kom Albin sen så gick vi och hoppa studsmatta hos nån random;$, sen kom Fia så då prata jag me henne osv, sen så va vi me Miickan och Emma också och då drog vi te kallholmen sen kom Niicklas också, men i slutet så va de bara jag, Niicklas, Hugo och Fia som va me varann, sen skulle jag cykla hem halv elva på kvällen te bure...jag hade ingen ork så jag frågade morsan om jag fick sova över i hamn men då sura hon sönder så de va bara att börja cykla...inte kul. Men jag kom hem tillslut.

Och i fredags va jag me Fia, Niicklas och Pierre i Fias stuga, de va asmysigt! Vi gjorde upp eld och satt ute med filtar, sen gick vi te bryggan och chilla där, sen så ville Niicklas och Pierre ut och ro, de gick ju bra:] Sen såg vi film, american pie - naked mile fast jag somna typ, såg inte mke av den..sen massera jag Niicklas fötter hela filmen så efter de hade jag inge fingrar kvar men care:) Sen så drog Niickalas hem, och Pierre skulle också söva hos Fia, men vi 3 gick och satte oss i sängen sen och såg filmen "The Girl Next Door" , första gången jag såg den va me Sonny, asså man känner hur förbannad man blir, asså åh Men iaf..sen så låg vi och prata om olika saker,ställde frågor te varann osv, de ägde! :] Sen på morron så vakna jag kring 8 och kunde inte somna om för jag mådde asdåligt, sen när Fia vakna..typ kring 11 så prata jag me henne lite grann. Sen blev jag verkligen tvungen att fara hem, hade jätteont i halsen, kunde inte gå för jag hade domningar i benen, orkade inte röra armarna, hade hur ont som helst i ryggen och magen, känder som om mitt huvve skulle explodera vilken sekund som helst, sen hade jag 39/40 grader i feber och hostade asmke, inte ens lite kul. Ha hostat hela natten, och när jag äntligen somna så vakna jag av att jag grät, fan asså, inte kul. Sen smsa jag me Niickals ett tag efter de att jag vakna, tack Niicklas;*

Sen imorse så vakna jag astidigt som vanligt, vet faktiskt inte vfr, men jag hade asont överallt så jag börja gråta för de gjorde så jävla ont att röra sej, fast de e lite bättre nu, ha forfarande ont i huvve och ryggen, och hostar asmke, mer än igår. De e hur jobbigt som helst, sen så ska j min klass sova över på skolan imorn...kul om jag ska dit och må såhär dåligt...jag få vila hela dan och se hur jag må imorn, sen på fredag e de ju skolavslutning...hoppas att jag kan fara...vill inte missa den, verkligen inte! Men ska dra nu, pussen;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0