svaren

Postat av: Mjau
E du oskuld?
- Nej.

Postat av: Matilda
Vad heter jag på din mobil?
- Vet inte vilken matilda de e men om de e matimunnen så heter du "MatildaStenberg(L)"
Hur många syskon har du?
- 3 st.

Postat av: JosseB
Gissa vad jag tänker med?
- Ehm...ditt vänstra öraa:]?

Postat av: Frida
Hur många bloggar läser du?
- Jag läser typ ingen faktiskt.

Postat av: Jenniferdah
E jag din vän?
- JAA OFC !?:]

Postat av: iiidah
Vfr e du så söt?
- Hörredu, jag e inte söt:]?
Vad tycker du om örjanskolan?
- Den äg, ni finns ju där.
Hur många kontakter ha du på mobilen?
- Jaadu...inte mer än 80 skullejag tro:]

Postat av: Sofie
Va me me snart?
- SÅKLART!!!;*

Postat av: Melissa
Vf ha aids i armhålan?
- HAHAH vafan gumman:]...
Vf e de coolt att ha AIDS i amrhålan?
- Vettefan, för att de eovanligt:]
Vf finns de katt me två huvuden?
- De göre nog int, du ksk m¨åste besöka en ögonläkare:]
Vf ha du en ko?
- För mjolk e så dyrt:]
Vf e muffins gott?
- De e ju sötsaker.
vf e världen rund?
- För att den inte e fyrkantig.


saknar dej gumman...




Kommentarer
Postat av: sofie♥

sv;

HAHAH okej:]



emelie äg!

2010-06-27 @ 16:40:15
URL: http://heybrud.blogg.se/
Postat av: sofie♥

javet:]<3

2010-06-27 @ 16:56:00
URL: http://heybrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0