sommar sommar SOMMARRRR !!

Snabbt inlägg, gör Pizza te min syrra nu så jag ha 5 min på mej att skriva, idag ska jag inte göra så mke, typ vila te imorrn då de e SKOLAVSLUTNING! Längtar ihjäl mej men jag gruvar mej också, tänk om jag tappar kontakten me mina kompisar..? =( De får bara inte bli så, jag älskar er verkligen, glöm aldrig bort de ! Ni som ha tråkigt få gärna smsa me mej om ni ha mitt nummer..annars kan de bli svårt att smsa:] Sitter och lyssnar på musik nu, Forever - Chris Brown , har så många minnen me den låten, ojah, att jag har. Hoppas sommarn inte bli som den förra, onej, inte de inte :) Jag ska ju följa Josse te Pite och bada och tälta osv, de kommer bli askul :D Men ojoj, nu e Pizzan färdig, pussen gullungar;*



TYP PUPPY EYES :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0