Im lost without your love

Igår va jag i hamn me Miickan, Emma, Ida,  Paow, Emelie, Ad, Pierre, Niicklas, Hugo och Knub. Vi va först hos Hugo sen drogvi ut, och då hamna vi lite överallt, men till sist så va vi e en lekpark vid...auraskolan? Minns inte vad de hette, men iaf, de va askul, haha jag brotta ner Niicklas den stackarn, asså Niicklas, Ad och Pierre typ sura på mej för att jag kände på deras magrutor..(a) Men jaa,...sen så vart de typ iskallt men vi gick inte in för att...jaa, jag vet inte vfr men vi va då iaf ute hela kvällen förutom i början för då va vi ju hos Hugo, justjaa, sen efter ett tag drog vi ju te Knub också..ge mej hans rum :( ! Men sen efter ett tag gick vi ut och hoppa studsmatta, eller inte jag men dom andrahoppade ett tag iaf, sen drog vi te ica och bilisten, sen så skulle Niicklas äta så vi drog te han sen så va vi i lekparken tills jag skulle hem, sen vet jag inte vad dom andra gjorde, förmodligen tokiga saker(A) Men ska dra nu, stökigt rum väntar:] HAHAHAHAAHAHHA, btw, ha snart slut gratis så kommer nog inte svara på så många sms, ring gärna om de e nått, älskar att få samtal:] pussen;*



Bjuder på en bild som jag aldrig ha lagt ut på bloggen förut, JAG SAKNAR PIERCINGEN :(:(:(!!!

Kommentarer
Postat av: jenniferweeeeee.

skit gullig blogg, & en skit gullig mikaela på bilden:]

2010-06-14 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0