Glöm dina bekymmer, imorrn kommer nya.

asså shiit, sorry för usel uppdatering!!!!! Men har helt enkelt inte haft tid, ha varit me kompisar, varit i hamn, skolan ha tagit mke tid osv så ha inte haft tid. I tisdas va jag me Niicklas, Ida, Ad och Miickan. Vi satt först kvar på skolan ett tag och snacka lite me Emelie, sen drog vi te Ida och då satt Ida vi datorn och spela musik medans jag, Ad och Niicklas typ sov, eller dom sov och jag massera Niicklas fötter, fast jag orkade egentligen inte men eftersom jag e så snäll så gjorde jag de, hihi;$ Sen så skulle vi dra te Ica men då hoppa Idas kedja så vi fråga Ad och Niicklas om dom kunde hjälpa oss men dom drog bara iväg så jag och Ida gick hem te henne igen. Sen igår va jag me Hugo, Gicki och Ida, vi gick te skolan och ville se på när miickan och ngt till sjöng men  vi fick inte komma in:( Men dom lämna dörren olåst så vi kanska råkade smita in, de va inte meningen, men dom sura på oss sen för vi råkade smita in 3 ggr(a) Inte vårat fel, men iaf, sen så drog Hugo och då kom typ asmånga andra som vi va me, sen kom carina och hämta mej och då börja vi såklart bråka. Inte mitt fel. Men ska dra, låna syrrans dator, pussen;*
Jag älskar er ;*


Kommentarer
Postat av: joss

snygg toa där i bakgrunden hörrudu

2010-06-06 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0