I wonder if I ever cross your mind.

Har varit på satdsfestean alla dagar nu, eller änsålänge e de ju bara 2 dagar, men ska dit idag och va me min fia;* Fösta dan va jag där me Emelie och Fia, he ägde! Vi åkta bara star dace hela tiden, mitt hjärta hoppa ett steg första gången jag ålte den men de va hur kul som helst:]! Fast nu ha jag inga pengar, eller jag ha råd te 2 biljetter och me dom biljetterna ska jag och fia åka star dance, ! Jag kommer skrika ihjäl mej, jag e höjdrädd men de va faktiskt int så farligt som jag trodde. Men fia fick hålla min hand dom fölesta gångerna:] Och igår va jag där me Josse, vi åkta stardance mest men sen vart de lite för mke för henne så hon spydde...stackarn. Efter vi hade varit där så for vi te stigs konditori (?), josse köpte en pigelin, man börja faktiskt må bättre av dom. jag ha inge att skriva....ska te stads idag vi 4, nån mer som ska dit ? Hmm..vakna krin 7 idag, va trött som faen men jag klev upp osv, orka int fixa mej..jag orkar verkligen int, hoppas mamma skjusa me te stads;$ orka int ta bussen. Men ska dra, puss.



Tack för allt, jag älskarej vännen.

Kommentarer
Postat av: sofie♥

sV;:okej

2010-07-12 @ 22:25:42
URL: http://heybrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0