svaren.

1. anonym:
oskuld?

- jaa.

2. nån:]:
vem kom först, hönan eller ägget?

-ägget.

3. mst:
är malåtönten William?;)

- kanske de kanske;P

4. Maja:
att jag är bäst:]?

- du och Martin:]

5. Jesper:
vad skulle du göra om du fick 10 miljoner?

- har ingen aning, typ leva livet;)

6. Emelie:
favvomat och dricka?

- jaadu.., typ köttsoppa och mjölk.
din allra bästa killkompis?
- Martin typ:$
haha har du sexdrömmar?
- haha nån gång ibland.
ska du satsa stort på bloggen?
- nja, hinner typ aldrig blogga men kanske.
läser du min blogg?
- joo.
vad tycker du om Malink?
- som vissa andra.
vem hatar du?
- alla som inte accepterar mej som jag är.

7. anonym:
vem är din allra bästa vän?

- Emelie, Josse, Martin osv.
Har du någon hemlighet som ingen annan vet om?
- ojah...
Vem vill du helst förlora oskulden med?
- de säger jag inte:]

8. Malin:
vs frågor:
svart vs vitt?
-vitt.
hund vs katt?
- hund.
läsk vs godis?
- godis.
tight vs jeans?
- tight.

Vilken är din favvoaffär?
-H&M.
favvo film?
- AVATAR!!!
vilken färg har du på dina underkläder:]?!
- rosa och vit:]
vilka bloggar läser du?
- Martins, Fannys, Natalies, Emelies, Fokis mm.
gillar du choklad?:]
-ojah :]

9. malåtönten.
ska du någonsinn komma till malå(A)?

- klart jag ska;)

Btw, fråga nr 7, jag vet vem du är:]


Kommentarer
Postat av: emelie

hihi vem har skrivit fråga 7?;)<3

2010-01-16 @ 16:11:49
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0