my smile was taking long ago.

Dagen började med att jag mådde hu jävla dåligt som helst så jag stanna hemma idag men imorn blirre skolan, de ha jag bestämt.  Men iallafall, va inne på apberget nyss och såg att jaa...jag ska itne säga vad men jagbörjade må hur jävla fucking dåligt som helst...asså när man iser att man gillar någon som ha raggat på en så börjar dom ragga på andra, alla gör inte de men dom som jag börjar gilla gör så:S förutom en som ingen vet om att jag gillar så;D han är för snäll flr att göra så kan jag lova, faktiskt så är han bäst ;3 På freda blirre övernattning på gluggen men emelie, kommer inte vara med henne hela tiden men ändå ska jag vara med henne:) ni fatta:) de kommer ju fler som jag inte ha träffat på länge dit, och dom som jag inte ha träffat än som jag vill träffa kommer typ också annars blir jag deprimerad jue;( ska snat lägga bud på ett nytt löshår, hoppasjag får de då, annars blir jag verkligen deprimerad men vi ser ju hur de går om 50 min, jag blir alltid så nervös när de e typ 2 eller 1 minut kvar ;O men de är som mer spänning då tycker jag. Och påtal om den nya fjortisvideon, jag vet vem/vilka som ha gjoprt den och om dom inte tar bort den så kanske jag och ngr till som är med ska anmäla dom. Blir bara så jävla förbannad på alla som gör sånna saker, visst om do mhade frågat mej först hade de varit okej men inte nu.  Men då kan jag lika gärna passa på att säga att Elin sminkar säg bra, ta inte åt dej vad dom skriver, dom är bara avis som vanligt. De är bara för att dom som är med i videon är snyggare ä dom som ha gjort den ;D där fick ni;D Haha men jaa..nudå....komentera bara e ni snälla(A) pussen;*


Kommentarer
Postat av: emelie

det kommer äga på fredag=D

och jag vill också ha löshår men ja ha ju ganska långt hår osv, klämmorna skulle säkert synas:] men jag vet inte men jag skulle säkert inte passa i de(A<3

2010-01-25 @ 19:32:06
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha nu vet jag:)<3

2010-01-25 @ 19:37:37
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha:]

2010-01-25 @ 19:37:52
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha:]

tycker du att jag ska ha en frågestund?

kommentera "ska jag?" äru snäll:]<3

2010-01-25 @ 19:38:51
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha jag hata min kropp så jag lär ju vägra:o<3

2010-01-25 @ 19:39:59
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0