ska till brorsan idag :D

Godmorgon alla underbara läsare, idag ska jag nog fara till brorsan och se fil med lite fingodis som han säger ;$ söt han är(A) De blir väl nån läskig film hoppad jag, elr nån rolig, aja han får välja.



Imorse när jag vakna och kolla på mobilen trodde jag seriöst att jag skulle svimma, hade inte bara ett oläst sms kan jag lova ;O
Jag bruka typ ha kring 40 - 50 olästa men imorse hade jag 165 olästa, asså omfg ;O
De va en massa frågor, privata sms mm. De är då mitt rekord med olästa sms(A)
Jag är säker på att många andra har fårr mktmkt mer men de va mitt rekord iaf:)
Fast de va ganska drygt att svara på alla -.-' tog typ en livstid.



Vad ska jag skria mer, va me emelíe igår, vi spåra som vanligt, men iaf, jag krusade hennes hår och tuperade de och vet ni....jag är avis på hennes jävla hår ;O Vill ha de så jävla mkt :O:O:O
Ni ska få en bild på de snart. Jag va till stan på morgon först, eller jag följde me till stan och sen på vägen hem börja jag gråta i tele när jag prata med mamma. Men varför är inte nödvändigt att veta.....
Sen så kom emelie till mej och vi spåra då som vanligt sen vid typ 5 tror jag de va så for vi hem till henne och sen hem till mej igen vid typ 6 eller 7 nån gång, venne varför menmen. Sen så satt Emelie vid datorn medans jag låg i sängen och typ smsa osv. Sen for hon hem ochc då somna jag tror jag, hon for typ 10 elr nått.
Aja men nu måste jag nog gå ner och fika, är typ hungrig. 



btw, har andra halvan av hennes halsband(A)

                                                    xoxo

Kommentarer
Postat av: emelie

haha det blev sjukt bra iaf!

du ägde påre haha:]<3

2010-01-09 @ 15:15:53
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0