ska jag elr inte ??

Just nu fixar jag mej, de tar typ lång tid annan krustången blir varm, fuck också, aja sen ska jag typ nörda datorn, mår inte så vidare bra faktsik, men vill vara frisk till skolan börjar om osv så ska ta de lungt tills skolan börjar....nu har jag iaf krusat håret så nu ha jag en mindre sak att göra idag, yey. Ska bara tupera de, men just näe jag jag skulle göra de så ringde tova, sen när man mår dåligt är de ju inte så bra att prata i tele, trodde typ jag skylle somna, är inte piggast. Kanske inte så bra att lyssna på musik heller men bry om de (A) asså de är typ 20 grader i huset, är de varmt eller kallt, helt allvarligt? Jag fryser :S konstigt nog, allai familjen svettas typ, jag känner mej konstig, okeej, jag e ju de men ändå. De spelar ingen roll just nu, jag är bara mej själv, helt okeej, från topp till tå :] så..vad ska jag skriva mer då?? har ingen aning, jag ha typ inge intressant att skiriva...funderar på att lägga ner den..vad tycker ni?? säg bara vad ni tycker. pussen på er;*


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så fin blogg du har =)

2010-01-07 @ 11:46:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0