Life is a game, play it with you'r own rules.

Har inte sovit något ikv och Fanny ska komma idag, hur faan ska jag hålla mej vaken :]?? Jag kan köpa monster, där har vi lösningen, ett problem mindre ;] Jaa vad har jag gjort alltmest då, suttit vid datorn ofc, hela kvällen och chattat med kompisar :) Iaf dom sociala vid 4 på morgon som typ >Murvell<, haha typ bara han men sen somna han och då gick jag ner och durscha, väldigt kuul tills jag upptä¨ckte att vi inte hade nått varmvatten ;o åå, fyfaan kallt va de jag lova, men men, jag vart ju iaf pigg :) Men nu har jag fixat mej och klockan är typ sanrt 10 och Fannygumman kommer kring ett eller två, hoppas hon kan sova här så vi kan spåra, hon får mej alltid på bra humör, jag vet att de kan vara väldigt svårt ibland men hon lyckas alltid. Nu på morgon har jag tagit lite egobilder men jag venne om jag lägger ut dom, jag e så fjortis känner jag, men en jävligt stolt en :) Alltid lika kuul. Ni ser ju rubriken, jag lever livet efter mina eegna regler, ni ser aldrig om jag fuskar ;] Hur man nu gör de i sitt liv men aja...hmm...vad ska jag hitta på tills Fannygumman kommer då ?? Några tips ?? Och btw, ni måste börja komentera mera :D ehm..jaa....nudå? jaa, jag blir så jävla förbannad på alexis, javla fittljugare, dra åt helvete. Du betalar faan mina vänner att inte vara med mej, mogen tjej ? Näe, verkligen inte, eller vad tycker ni?? Jag vet att jag inte än nå  ängel och jagär inte perfect, men istället för att snacka skit bakom min rygg säg de ffs rätt upp i mitt ansikte då :O?? vafaan är de som är så jävla svårt med de ?? De har jag aldrig fattat :S Dom måste faan ha 70 people bakom sej för att våga, jävla fegisar. Visst, jag va rädd för nästan allt förut och behövde folk bakom mej men nu klarar jag mej fint. Jag har störra självförttroende än förr, jag måt mke bättre nu än förr. Jag känner mej betydelsefull och de kan ni inte ändra på hur mycke ni än säger att ni hatar mej och vill döda mej för jag vet att ni inte gör de, de är bara en period. Har man älskat någon nån gång kan man aldrig klippa av bandet, eller har jag fel ? Men jag försöker verkligen när de gäller alexis, jag saknar henne verkligen inte, jag behöver ingen falsk vän som ljuger och går bakom ryggen på mej och tar min kille. Jag klarar mej, ibland försöker jag tänka tbx på dom bra stunderna men de finns inga. Sorry alexis, mej ha du förlotar för alltid. Du valde kärlek före vänslap och du insåg inte misstaget försän du dumpade han. Men ändå gnäller du över att han ragga på andra, han e ju ffs singer alexis, han gör inget fel. Han gick bakom ryggen på dej och du på han. Ni är precis lika dumma. Hoppas hela världen får veta hur falsk du är, alla blir så jävla less på dej och ditt fjäskande. Jag vet miljoner som säger till mej att du fjäsker och håller på med dej för att få pengar. Att du aödrig ger upp, du tror dom gillar dej va ?? Du går med samma kläder i faan en månad och röker för du tror du får status. Vafan ? De finns andra sätt att få status, som att tex va sej själv ffs ?? De är då inte du, fyfaan för dej säger jag bara...
Aja, nu kommer bilderna :)







Remember what I call it....Egobilder ;)
Ha de bra alla.

xoxo


Kommentarer
Postat av: hallonglass

soet :*

2010-01-04 @ 02:28:49
URL: http://ensomsaknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0