nått bara

Hej alla, ska nörda datorn ett tag..iallafall tills klockan är typ halv nio ikväll, för jag ska köpa låshår som är inne på tradera. Ska satsa typ allt jag ha xD haha näe men ngt iaf. Idag va jag me Josse på lesos och före de så körde jag skoter, de va hu kul som helst, jag, pappa, emelie och hennes pappa ska köra skoter imorrn efter tolv:D Längtar som faan, sen idag när jag körde så va de ett dike före en väg och de va faan inte bara lite brant ;O men då frös såklart min tumme fast så de gick faan inte sekigt och sen landa vi mitt på vägen sen tappa jag kontrolen över skotern och körde rätt in i en snödriva, klaga inte på min kunskap av att köra skoter, de kommer gå bättre imorn, jag lovar;D har bara 10 kr kvar på mobilen och har inte gratis så svarar bara om de är superduperviktigt, men de mesta försvann igår när jag smsa(A) Men bloggen, apberget och msn finns ju, så jag kan prata med er där, om nån vill snacka med mej då:) Asså jag funderar ¨på om Emelie kanske kan sova hos mej ikväll...men de är väl för sent att fråga, men jag ska koncentrera mej på traderas löshår, de är 50 min kvar, ska lägga ett högre bud när de är typ 2 min kvar;D men iallfall, har ondare än ondast i mitt öga, eller snarar runtomkring de, svimma ju som några et, ha ne bild från skoterturen idag och då syns de lite, ni ska få se en bild sen i slute av inlägget^^ fick just veta att min typ bästis är tillsammans men min fiende, fyfan säger jag bara, han kommer nog ångra sej menmen....han få göra som han vill sålänge han ine glömmer bort mej för då kommer jag faan dö. Btw, nu är de bara 39 minuter kvar, vill verkligen ha de där löshåret! Hoppas jag får de annars blir jag verkligen deprimerad me ndå kommer säkert pappa köpa nytt åt mej(A) hoppas de, men annars så väntar jag bara tills jag har tillräckligt mycke pengar och köper själv, men även om jag inte får de ikväll så ska jag ju ändå vara med kompis och köra skoter imorrn så de går nog bra;D Btw, datorn lagga så de kanske inte lbir nån bild trotsallt:( men ska försöka ha tålamod att lägga in en:)
Asså ååå, tradera lagga så kunde inte lägga in mitt bud, de sög;( och de gick inte lägga in en bild:( pusshej alla läsare, ;* btw, ni suger p åatt komentera(A)

Kommentarer
Postat av: emelie

det kommer äga idag!:]

btw, du skulle ha frågat mig ahaha:]<3

2010-01-24 @ 09:02:41
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0