svimma

Hej alla, imorse när jag vakna så kände jag mej verkligen sugen på at gå till skolan men jag fick mej upp iallafall. Jag fixade mej men sen kände jag mej hur jävla yr som helst och bara föll ihop. Men jag äter typ inget nu, måste börja göra de märker jag. Iallafall....när jag vakna hade jag 8 olästa medd och typ inget va positivt...bra start på dagen. Men efter de att jag svimma så vart jag hur trött som gelst så då gick jag och ka mej och vakna typ nyss, har hur jävla ont sopm helst i höger öga, jag tror jag slog i de i något, fyfaan....men nu lämnar vi de.
Ska nog gå och göra något att äta, blir inte kul att lämna in matdagboken till hk lärarn kan jag lova.
De står typ inge tpå den men imorrn ska jag dra till skolan iallafall, ska sova hos josse sen på lördag blir de leos, längtar. Men nu måste jag gå, pussen.

Mikaela♥


Kommentarer
Postat av: adam

HAHAHHAa :D:D

2010-01-23 @ 19:03:03
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0