3.30

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har inget vettit att skriva känns de som, eller jag vet att jag inte har de men men. Jaa de va ju nyår för två dagar sen, nån som gjorde ngt speciellt då :)? Själv va jag me josse, hennes familj och deras grannar :) Dom är förjävla snälla, bättre grannar kan man ffs inte få :O Iaf, vi gick till dom vid fem och då vart vi uttråkade ett tag för vi satt och såg på tv tills klockan åtta, och dom kommer ju från Norge och de va norsk text och dom pratade norskt, visst de är inte svårt att förstå vad dom menar men vissa ord fattar jag inget av så man fick typ skallabang efter de :] För dom som itne fatta de så betyder de huvvevärk (stavning ?) Men sen skulle vi äta, vi va typ utsvultna, vi hade inte ätit nått på hela dan och maten vi åt där, yummi yummi !! Ojoj vad gott de va :] Och jo juste, josse åt en chalapenjo eller vad de nu het och hur de nu stavas, men iaf dom är ganska starka och när josse skulle dricka så fick hon hicka xO haha de va de skrattet för den kvällen :] Okeej jag skratta myckemycke mer efter de också men de va då ett av de roligaste sakerna på den kvällen :] De roligaste, asså de absolut roligaste var nog när jag och josse satt vid datorn och spelade ett spel där man gick omkring med en gubbe och sen skulle man typ hitta kompisar och sin stora kärlek osv, och man kan göra lite intima saker i spelet och då skulle jag bara flörta med en kille och då råkade jag trycka på ponny ist för att flörta och då hoppade hon runt jättekonstigt mitt framför killen xD Jävlar vad vi skratta och man såg hur jävla mycke han skratta också, xD Och btw, fick ett jättefint armnband av josses grannar, tror dom köpre de på grannkanaria :D Men iaf, sen under kvällen va jag och josse ute och smällde lite raketer, men inte många :] Vi valde att va ute och leka i snön ett tag som visade sej bli två timmar menmen, vi slängde oss i snön :] De är ju typ över en meter snö i bure så man passa ju såklart på och ha kuul då :] Egentligen, de ända vi gjorde var att springa omkring i snön pch fånga Mimmi (josses hund) när hon sprang till framsidan av huset för att hämnta en leksak och jag tror hon frös lite men hon hade nog kuul ändå, precis som jag och josse :] Och som tur va så va de inte så vidare kallt ute då, och sen va de tur att all snö va där annars skulle de inte vara så skönt att slänga sej efter Mimmi kan jag lova. Haha och sen kasta josse Mimmis leksak i djupsnön och hon såg ut som en kängru när hon hoppade efter den xD Asså fyfaan, rolig kväll kan jag lova, och de som är så bra me Josse är att hon har samma humor som jag och vet när jag mår dåligt eller bara har allmänt tråkigt. Och hon får mej alltid på bra humör. Ni ska få en bild på henne också.


Hmm...jag ligger och smsar med Adam nu iallafall, han är typ den enda som är vaken och social just nu, han är alltid social därför är de kuul att smsa me han :] Min nya vän :] Bättre än många andra, och bättre än bäst också :]

Sen spåra jag som faan nu så ska inte skriva så mkt mer nu, blir mer senare idag, pussen på er.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha joo det är det:]

2010-01-02 @ 13:00:48
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0