Bästa vänner♥

♥♥Hejhej alla, ett snabbinlägg här nudå, hörde att jag va med i en fjortiZzvideo på youtube alltid lika kul, de sägs att kissie ha gjort den men de är bara bull. Jag vet vem som ha gjort den...alla bilder är tagna från apberget ock Kissie ha knappast apberget. Men jag bryr mej inte men taskigt är de verkligen. Du kan itne låtsas vara nån annan när dom omkring dej vet vem du är. Har pratat med Wanja, skolsyster osv. vi ska ha nått jävla möte med jävla halva sverige...jippi...nja...
Först ska jag, skolsyster och kuraton prata sen ska jag, kuratorn, skolsyster, min mentor, rektorn, mamma och pappa snacka...då bryter faan helvetet ut., fyfaan vill inte. dom fatta inte att jag tycker de är jobbigt men om ingenting hände rså fär jag nog byta skola. De går ändå så mycke rykten om att folk vill att jag ska byte skola så jag gör dom nog en tjänst men man ska ite tro på rykten som ni alla vet. Sen så började jag må jävligt dåligt efter de men klarade av so:n men under stugan så va jag i vilorummet med Jesper och Martin och pratade om en massa saker ska inte säga vad. Privet som ni vet:P haha näe men palla säga. Ehm....ja mobilen är död så kan itne svara på sms för den som under varför jag dissa er. men nu ska jag dra, pussen, slänger in en bild på två av mina bästa vänner ! :)


Bara för att ni är bäst. ♥
tack för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0