tradera


Hejsan, förlåt för den dåliga uppdaterningen, men jag ha bara inte orkat skriva(a) ska försöka börja göra de nu, ha varit inne på tradera och ha lagt bud på ett par näspiercingar, 70 kr tsm, ni ska få en bild på dom sen:) mer då? pappa ville att jag skulle lägga bud på några klistermärken, ni ska få bild på dom också, fick mitt löshår igår men de va inte ett dugg likt de som de stod så ska lägga nytt bud på ett nytt och hoppas att de blir bättre:)  Lyssnar på musik nu som vanligt då, har inte sovit nått igårkväll så jag orkade verkligen inte gå till skolan men jag blir så deprimerad på kvällen vid 01.00 typ, varför? Mörkret gör mej deprimerad....men aja, jag ska lägga in bilder från övernattningen på gluggen, fast hann bara ta en, tänkte inte så mycke på att ta bilder men de blev en, men då ska jag skriva ett inlägg om de, lite sent kankse men bättre sent än aldrig, right? Men ska kila, pussen:*







Kommentarer
Postat av: julia

ja älskar kläedrna!!!! å dej oxå :]<3

2010-02-02 @ 15:26:33
URL: http://juliiaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0