tack för allt.

Jag vill bara tacka alla som har funnits vid min sida och accepterat mej som jag är, när jag va nere och hade bara problem fanns ni där och lyssnade på mej, ni förstår mej mer än nån annan. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er...lämna mej aldrig, jag älskar er.

MartinStrid.
MattiasBurvall.
JosefinBurman.
SandraBjörk.
EmmaAndersson.
FelixJohansson.
AdamSehlstedt.
ALexanderPettersson.
MajaForsman.
MathildaLarsson.
TovaIsberg.
EmelieDanelsson.
JonasJohansson.
LinusLaestander.


                                                                
Jag vill även säga tack till en förlorad vän,
                                                   tack för allt du ha gjort för mej.
                                                   Saknar dej verkligen, jag ha förlorat dej vännen.
                                                   Jag vet inte vad jag gjort? Du vill verkligen inte säga?
                                                   Du vet inte hur mycke jag saknar dej.
                                                   Du läser förmodligen itne dehär...men de kanske finns hopp.
                                                   Hopp om att du kanske pratar med mej igen, slutar dissa
                                                   mej.
                                                   Önskar att de va som förut när vi bara pratade och skratta.
                                                   Förlåt mej...för allt....jag saknar dej faan.
                                                   Tårarna bara strömmar ner för mina kinder.
                                                   Jag vet inte vad jag ska säga..förutom förlåt...
                                                              HampusKarlssonWallström.

slänger in en bild också.


Kommentarer
Postat av: angelika

haha ja men jag visste inte om att hon hade gjort det;)

2010-02-11 @ 22:18:45
URL: http://angelikamarklund.blogg.se/
Postat av: angelika

haha det va typ i somras hon tog den:]

2010-02-11 @ 22:22:22
URL: http://angelikamarklund.blogg.se/
Postat av: benita

Sv: men ändå (A)

2010-02-12 @ 12:44:32
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: benita

Sv: du kan ge mej ? :)

2010-02-12 @ 13:15:40
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: emelie

aw, tack för att du finns också:*

2010-02-12 @ 15:19:14
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0