snabbt inlägg.

Ett snabbt och kort inlägg nu för jag måste ta mina tabletter om typ 10 min så. Ha inte gjort så mycke idag, skolan som säg, imorn blir de bara skola i en och en halv tmee^^ jippi^^ ha slut gratis så om jag inte svarar på några sms så vet ni varför, jag dissar ingen av er, taskigt you know^^ Alla hjärtans dag på söndag då, ska ni göra nått speciellt låt mej veta^^ nyfiken människa här liksom (a) Men jag e lite wierd sometimes, som många vet ^^ Men vill ju inte vara normal opch ha tråkigt jämnt, eller ha jag fel?^^  Ge mej tips om vad jag kan försöka ge till mina kompisar nu när jag inte ha några pengar, käner mej så dum om jag inte ger mina kompisar något som alltid ha funnits där för mej, nu ha jag inte så många som jag brukar vara med dock, vilket suger. Så om du vill vara med mej nån gång så säg bara tid och datum^^ Alla hjärtans dag är en dag jag verkligen inte ser upp till justnu, ha ingen kille, är så jävla osöker på killar nu när mina 3 senaste förhållanden gick i kras pga att min kille va otrogen -.-' Jag dög väl inte eller nått, gav han inte de han ville ha-.-' aja, nu lämnar vi de. Gör alla då? Svara på mina frågor som finns i inlägget?^^ Kul med lite komentarer lite då och då;$ Men ska dra nu, puss gullungar;*

slänger in en bild också^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0