linnea ikv^^

Va på skolan idag, gick inte länge dock, typ 50 min, men jag skulle på möte i stan. Inte kul. Dom börja säga saker som att jag skulle ta nått jävla blodprov och kollahur jag mår:S? vafaan? Aja, skitsamma. Ikväll blir de väl att sova hos Linnea men Emelie. Men innan vi far till henne ska vi till andreas, en kompis till pappa, han fyller år idag så vi ska gratta han. Grattis Andreas!:) Men sen ska vi nog till Linnea^^ Kommer bli hur kul som helst ju^^ fyfaan vad jag saknar henne;$ blev tvungen att fara hem förra gången för pappa ringde och sa att de hade hänt en sak så då fopr jag hem. Men nu ska jag dra, chaao^^



Linnea bby;*

Kommentarer
Postat av: benita

Sv: men du är säkert rik (A)

2010-02-12 @ 13:19:59
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: benita

Sv: men inte jag heller xD(A)

2010-02-12 @ 13:44:03
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: alva

tjaa såå bra blogg lskar dig <3

2010-02-15 @ 17:22:44
Postat av: alva

sååå bra blogg asså älskar den och dig..........<3

2010-02-15 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0