anonym komentar

"Mikaela du är ett sånt himla wannabeeee.
Du är wannabeee Natalie, Mathilda, Maja ALLAAA!
Kan du inte försöka hitta dig en egen stil?!
Du är till och med wannabeeee mig:S"

 Ursäkta mej?  Jag försöker inte vara som nån av dom?
Jag vill bara vara den jag är för en gång skull, jag har aldrig vågat de förut,
jag vart alltid mobbad för att jag såg emo ut, men so what?
Om jag vill se ut så, så ska jag väl förfan få göra de?
 Utan att nån jävligt feg person måste skriva de på min blogg att jag är wannabee nån vilket jag inte är då.
Du som skrev de är så jävla feg att de är skrattretande!
För de första skriver du anonymt men de är bara att kolla upp vars du skrev så egentligen är man aldrig anonym så förr eller senare får jag reda på vem då är.
Nått speciellt du vill säga till mej nu?
Och hur ska jag kunna vara wannabee dej om du inte ens vågar skriva vem du är?
Jag vill visa hur jag är egentligen och inte gömma mej bakom nån jävla skugga och låtsas må superbra.
De är snarare tvärtom!
Jag kommer inte direkt ändra mitt jag för att du skriver en komentar på min blogg.
Jag fattar inte varför jag inte bara kan få vara den jag är?! Skapades jag för att världen inte skulle acceptera mej eller?
Ska jag börja säga att du är wannabee alla också eller? 
 Du kanske ha en likadan tröja eller byxa som nån av dina kompisar,
du är alltså wannabee?
Världen funkar inte så vännen,
tänk före du skriver eller säger nått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha men förlåt mig da?

Jag ville bara se hur du skulle reagera om nån sa/skrev det, jag kom inte precis på nå bra personer men :]

Jag gillar din stil men de vore skönt om du inte lagga sönder :]

2010-02-10 @ 09:10:39
Postat av: emelie

A.T som skrivit typ?<3

2010-02-10 @ 09:53:09
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: Okej, men de känns typ som de. Den de var hade kommenterat på bilden jag hade lagt ut på dig också. Och hon har ju typ sån stil nu men snarare hon som är wannabee dig isf. Och hon skriver typ sådär, på de sättet:P men himla fegt att skicka anonymt tyck ja:S<3

2010-02-10 @ 10:05:34
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: oja, men jag vet vem det va:P jag skriver på medd på apb:]<3

2010-02-10 @ 10:09:21
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: ahaaha gjort^^

2010-02-10 @ 10:16:14
URL: http://emeliedaanielsson.blogg.se/
Postat av: josse

det är helt rätt mika!!

du ska ju få ha din stil och bara för att jag typ köper en tröja som du redan har bevöver det ju inte betyda att jag är wanna be dej!!<33

och så jävla feg kommentar du fick tbx förresten;)<3

aja kram på dej och bara så du vet så står jag helt på din sida<3

2010-02-10 @ 17:49:55
Postat av: Emma

Så jävla rätt mika!

2010-02-11 @ 22:21:14
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0