Im lost without you.

Vaknade klockan 7 idag av at mitt larm gick, skulle upp då men råkade somna om te 8, då kom mamma ner och väckte mej, va int på humör för att fara nån stans men hade redan lovat så jag klev upp men vart assur när pappa börja sjunga...typ opera men han e int så bra på de oc sen när man e nyvaken...de går inte ihop, ursh nej! Men jag e astrött nu, ska sova snart igen, va ju vaken me emelie ganska länge igår, men de vart ingen piercing för henne för hon tyckte de gjorde för ont. Men iaf, dellys va på Nolia och sålde sina smycken, bara 50 kr, vart förvånad, då sa dom att dom skulle sluta sälja piercingar...fick hjärtfel:( Men mamma köpte 2 läppiercingar te mej, eller ja fic en gratis av en som va där, jättesnällt:] en såg ut som en tagg, den va orangegrön typ, om jag minns rätt, sen va de en vanlig stav me en rosa diamant i, den va fin. Men ska vänta ett tag innan jag byter piercing, måste få läka lite innan, kanske byter innan jag drar te göteborg vilket bara e om en vecka:D! Jag kan inte sluta prata om de, de kommer äga:]! Lisseberg, shiiiet va jag längta, och att få shoppa:]! Ska jobba ihop lite pengar här hemma, fick 700 av farmor och farfar, sen får vi 700 i fickpenga av klasskassan, de bli 1400 kr :D men jag kommer behöva mer, kommer vilja köpa allt jag ser, sen fyller min syster år snart så hon mste också få nått fint, ska passa på att kollla om nått när jag e i göteborg:] Men jag ska typ sova ett tag nu, sen kanske ut pch springa, kanske skulle vara me emelie idag också, vi få se hure blir, pussen:*


Så såg den ena ut, me färgen A :]



Och så såg den andra ut, fjärde på översta raden:] fanns ingen annan färg men:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0