I know I can't save my heart.

Sov hos Linnea igår, de ägde, fast jag vart hur trött som helst där ett tag så jag somna och då gick hon ner och baka och satt lite på datorn, haha kände mej väldigt dum:] jag tror jag sov 2 timmar hos henne, hade bara sovi 2 timmar innan jag for te henne så jag va helt borta, skratta åt inget men hon verkade då också ha kul, bara vi som ha semst humor(A) Idag ska jag nog inte göra så mke, ska höra om jag kanske kan vara me Emelie, hoppas. Orkar inte dryga hemma men samtidigt orkar jag ingenting, hatar att alla minnen ska förstöra ens liv. Suger verkligen. Sen 3 år tillbaka ha jag varit rädd för allt, minnerna sen dess förstör mitt liv. Men iaf, strunt samma. Ni vill inte veta om mina problem osv, ba jobbigt, ellerhur? Iaf, om ja ska va me emelie idag kanske vi kan dra te hamn och hitta på nått eller bara ta de lungt och prata om allt. Är verkligen glad att jag har dej emelie, förstår du hur mke jag behöver dej? Du är som en syster för mej, du ha alltid funnits där för mej, alltid. Även då jag bara ville bort så fick du mej att stanna. Försvinner du tar du me dej mej. Jag behöver dej, även om jag inte visar de...jag ha int vari en bra vän, men jag ska försöka bättra mej. Jag vill inte se att du mår dåligt, jag vill att du ska må bra, vad som än händer...så är du min syster. Hand i hand livet ut. Jag älskar dej.



Haha minnen me dej gumman.
Du hoppa bara av cykeln och skratta när mina byxor fasna i kedjan,
du la dej ner mitt på vägen och skratta när jag visa hur stort hålet i byxorn vart:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0