It's hard to see the pain behind the mask

Har gjort en ny design och header, orkade inte göra nått avancerat den här gången, bara en enkel design, de  e allt man behöver. Har skaffat msn te datorn nu, då adda [email protected] såfort ni ha läst dehär:] Lyssnar på musik nu, texten påminner mej om en massa saker men jag kan inte sluta lyssna på den, vet faktiskt inte varför. Idag ha jag seriöst inte gjort nått, bara suttit framför datorn och haft tråkigt, eller jag, mamma och melinda drog te stan ett litet tag, hittade ett par jeans iaf, mamma och melinda hitta vell också saker skulle jag tro, ja va så trött så att jag lät skulle kunna somna i affären där jag stod, men jag for in i denhär sömndvalan ett litet tag när jag satt mej i en soffa. Sen i bilen va jag helt borta, sa ingenting. När vi kom hem la jag mej i min soffa me filten men jag vågade inte sova, jag e så rädd för de. Men tänker int nämna varför. Imorn blire att dra te Linnea om jag få skjus, hoppas på de nu! Jag kan inte sluta längta te göteborg, vill verkligen dit, ta en paus härifrån, bara komma bort från allt. Men ska dra, pussen;*




Man måste ju bjuda på sej själv ibland:]?


Kommentarer
Postat av: frida

Oj då haha!

du va också ganska olik dej haha<3

2010-08-04 @ 20:36:15
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/
Postat av: lolloOO

MELINDA!<3

2010-08-04 @ 22:59:23
URL: http://amandaaolovisaa.blogg.se/
Postat av: Älg

Haha ni är så söta ^^

2010-08-07 @ 01:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0