Finally home.

Kom nyss hem från göteborg, låter konstigt att säga men gud va jag ha saknat bure, de va så mke folk där co deras dialekt fick mej att bli tokig, visst, den e rolig men efter 6 dagar va de lite jobbigt att höra. När vi kom fram for vi te hotellet och lämna väskorna sendrog vi nästan direkt in te stan och tog en båt te älvsborgsfärstning, den va asfint där,dom gjorde en liten teater för oss också. När vi skulle åka båt tebaka börja de regna...e asrädd för vatten redan sen börjar de regna när vi åker båt, fick typ panik..aja. Dagen efter så for vi teliseberg, åkte alla karuseller utom 3, frittfall, uppsvinget och uppskjutet åkte jag inte, men iaf, de va jättekul. orkar inte betätta så mke, e astrött men jag kanske ska te hamn om jag orkar, vill så gärna träffa fia, gud va jag ha saknat henne,..gå inte beskriva hur mke jag saknar henne, linnea sa att de verkligen syntes att jag sakna henne,...jättemke. Menlinda och Sandra vill följa me, men som sagt, om jag orkar så kanske....Men iaf, den 3dje dagen så shoppade vi ett tag, shoppade för 1800...;$ men iaf, efter de at vi gått på stan for vi te liseberg igen, då pkte jag frittfall..de va int så löskigt att åka upp, de va bara mysigt, men sen när dom släppte ner oss så skrek jag hela vägen(a) men de va en härlig känsla, ville åka igen men de vart inte. 4de dagen åkte vi i nån båt, minna int va de hette,...haha. Men efter de så gick jag och linnea te stationen och prata lite om de förslutna, de som hänt mej, de som hänt hon osvosv..va nära på att bryta ihop när jag betätta va som hände för 3 år sen, men. Sen när tåget kom ville jag bara sova men dom andra ville int bädda ut sängarna så jag fick lov att va vaken, men sen somna jag, typ vid 12..men ska dra nu, puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0